Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

EΣΠΑ νέα

ΕΣΠΑ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για Προσκλήσεις - Προκηρύξεις 2/12/2017
 
Κατάρτιση και πιστοποίηση μελών Εθνικού Μητρώου Φορτοεκφορτωτών
Νέο πρόγραμμα - πρόσκληση
Επιχειρησιακό πρόγραμμα:ΕΠ Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Περιοχή εφαρμογής:Όλη η Ελλάδα
Περίοδος υποβολής αιτήσεων:30/11/2017 - 28/2/2018
Για να δείτε τα πλήρη στοιχεία της προκήρυξης πατήστε εδώ.
 
Ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών στην Περιφέρεια Αττικής
Νέο πρόγραμμα - πρόσκληση
Επιχειρησιακό πρόγραμμα:ΠΕΠ Αττικής
Περιοχή εφαρμογής:Περιφέρεια Αττικής
Περίοδος υποβολής αιτήσεων:20/11/2017 - 19/1/2018
Για να δείτε τα πλήρη στοιχεία της προκήρυξης πατήστε εδώ.
 
Διαρθρωτική προσαρμογή εργαζομένων στις απαιτήσεις της ψηφιακής εξειδίκευσης και της βελτιστοποίησης των διαδικασιών της εφοδιαστικής αλυσίδας στο εμπόριο, με την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων
Νέο πρόγραμμα - πρόσκληση
Επιχειρησιακό πρόγραμμα:ΕΠ Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Περιοχή εφαρμογής:Όλη η Ελλάδα
Περίοδος υποβολής αιτήσεων:30/11/2017 - 28/2/2018
Για να δείτε τα πλήρη στοιχεία της προκήρυξης πατήστε εδώ.
 
Υποστήριξη παρεμβάσεων κοινωνικής μέριμνας φοιτητών του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Νέο πρόγραμμα - πρόσκληση
Επιχειρησιακό πρόγραμμα:ΕΠ Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση
Περιοχή εφαρμογής:Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Περίοδος υποβολής αιτήσεων:30/11/2017 - 31/1/2018
Για να δείτε τα πλήρη στοιχεία της προκήρυξης πατήστε εδώ.
 
Δομή υποστήριξης δράσεων κοινωνικής συνοχής και αναπτυξιακής παρέμβασης στην Περιφέρεια Αττικής
Νέο πρόγραμμα - πρόσκληση
Επιχειρησιακό πρόγραμμα:ΠΕΠ Αττικής
Περιοχή εφαρμογής:Περιφέρεια Αττικής
Περίοδος υποβολής αιτήσεων:27/11/2017 έως εξαντλήσεως προϋπολογισμού
Για να δείτε τα πλήρη στοιχεία της προκήρυξης πατήστε εδώ.

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

ΑΑΔΕ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ

ΑΑΔΕ:Εγκύκλιοι και αποφάσεις



ΑΑΔΕ:Εγκύκλιοι και αποφάσεις

Χορήγηση προνοιακού επιδόματος σε συνταξιούχους Δημοσίου που πάσχουν από παραπληγία


Χορήγηση προνοιακού επιδόματος σε συνταξιούχους Δημοσίου που πάσχουν από παραπληγία - τετραπληγία και λαμβάνουν παράλληλα και το Επίδομα Ανικανότητας του Π.Δ. 169/2007.

Η υπ΄ αρ. 158/2017 γνωμοδότηση του Στ΄ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους:

«...οι ασφαλισμένοι του Δημοσίου που πάσχουν από παραπληγία - τετραπληγία θα πρέπει να λαμβάνουν το επίδομα του άρθρου 42 παρ. 1 του Ν. 1140/1981 μειωμένο κατά το ήμισυ, όταν λαμβάνουν παράλληλα και οικονομική ενίσχυση - επίδομα ανικανότητας του άρθρου 54 του Π.Δ. 169/2007 , υπό την προϋπόθεση ότι η ενίσχυση αυτή είναι μικρότερη από το εξωϊδρυματικό επίδομα.».

νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και τον σχεδιασμό των δύο υπουργείων για τους Οργανισμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και τον σχεδιασμό των δύο υπουργείων για τους Οργανισμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, παρουσίασαν σήμερα, Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017, σε Κοινή Συνέντευξη Τύπου, ο Υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης και ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξης Χαρίτσης.

Νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για την ενεργειακή αναβάθμιση αθλητικών εγκαταστάσεων


Ενεργοποιήθηκε, με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξη Χαρίτση, το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ για την ενεργειακή αναβάθμιση αθλητικών εγκαταστάσεων, συνολικού προϋπολογισμού 27 εκατ. ευρώ.

Το νέο πρόγραμμα απευθύνεται στους ΟΤΑ Α’ βαθμού και στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και θα χρηματοδοτήσει τις παρεμβάσεις για ενεργειακή αναβάθμιση κλειστών αθλητικών εγκαταστάσεων αλλά και ανοικτών κολυμβητηρίων.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας δήλωσε:

«Προχωράμε στην ενεργοποίηση του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος υλοποιώντας τον συνολικότερο σχεδιασμό για περιβαλλοντικά βιώσιμες παρεμβάσεις. Χρηματοδοτούμε δράσεις ενεργειακής αναβάθμισης και εξοικονόμησης ενέργειας και εκσυγχρονίζουμε τις ενεργοβόρες αθλητικές εγκαταστάσεις οι οποίες είχαν αφεθεί στην τύχη τους για δεκαετίες. Στηρίζουμε όλα τα έργα που θα εξοικονομήσουν πόρους για τους Δήμους και θα δώσουν σημαντική ώθηση στον κατασκευαστικό κλάδο».

Ειδικότερα, η πρόσκληση με τίτλο «Ενεργειακή αναβάθμιση Δημοσίων Κτιρίων - Δράσεις Ενεργειακής Αναβάθμισης και Εξοικονόμησης Ενέργειας και Αξιοποίησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας σε Αθλητικές Εγκαταστάσεις» που υπογράφει η Ειδική Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και του Ταμείου Συνοχής (ΤΣ), Ευγενία Φωτονιάτα, προβλέπει:
Επεμβάσεις αναβάθμισης και εξοικονόμησης ενέργειας.
Δράσεις αξιοποίησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Υποστηρικτικές υπηρεσίες για εκπόνηση μελετών στο πλαίσιο υλοποίησης των προβλεπόμενων παρεμβάσεων.

Ως ημερομηνία έναρξης ηλεκτρονικών υποβολών, ορίστηκε η 10η Ιανουαρίου 2018.

Φόροι στα ακίνητα μόνο επί των πραγματικών τιμών

Κ. Κόλλιας: Φόροι στα ακίνητα μόνο επί των πραγματικών τιμών


Στα προβλήματα, που προκαλούνται από το μεγάλο βαθμό γραφειοκρατίας στις διαδικασίες συναλλαγών στην αγορά ακινήτων, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνος Κόλλιας.
Μιλώντας στην Prodexpo 2017, ο κ. Κόλλιας τόνισε ότι «η εικόνα, που βγάζουμε προς τα έξω σε σχέση με την πορεία των επενδύσεων, είναι πολύ άσχημη. Το Ελληνικό παραμένει ανεκμετάλλευτο από το 2001 και δεν μπορεί ξαφνικά να έρχεται η αρχαιολογική υπηρεσία στο παρά πέντε της επένδυσης και να λέει ''εδώ αλλάζουν οι χρήσεις γης''.
Η γραφειοκρατία αποτελεί τροχοπέδη για τα πάντα, από το πιο απλό μέχρι το πιο σπουδαίο, που είναι μια επένδυση. Από τη γραφειοκρατία δεν ξεφεύγει ούτε η αγορά ακινήτων. Είναι εξαιρετικά δύσκολο για οποιονδήποτε επιχειρήσει σήμερα να αγοράσει έκταση γης στην Ελλάδα, να γνωρίζει από πριν με βεβαιότητα αν μπορεί να την αξιοποιήσει και με ποιο τρόπο. Υπάρχουν επιχειρήσεις που βάζουν τα χρήματά τους σε γη και δεν ξέρουν τι θα αντιμετωπίσουν.Δεν υπάρχει, στις περισσότερες περιοχές, σαφής χωροταξικός σχεδιασμός με κωδικοποίηση των επιτρεπόμενων χρήσεων γης. Δεν ξέρεις πότε μπορεί να υπάρξει εμπλοκή με το δασαρχείο και την αρχαιολογική υπηρεσία ενώ η συντριπτική πλειονότητα των επενδυτικών συναλλαγών απαιτεί πάνω από 10 δικαιολογητικά και αν αναφερόμαστε σε τραπεζικό δανεισμό ο αριθμός τους υπερδιπλασιάζεται».
Ο κ. Κόλλιας αναφέρθηκε ακόμα και στη γραφειοκρατία στο φορολογικό σύστημα των ακινήτων, μιλώντας για τους 35 φόρους, που ισχύουν για την κατοχή, μεταβίβαση, εισόδημα και ανέγερση κτισμάτων, καθώς και στο θέμα του ΕΝΦΙΑ, ζητώντας την επιβολή της όποιας φορολογίας επί των πραγματικών τιμών, αυτών, δηλαδή, που ισχύουν στη δοκιμαζόμενη αγορά ακινήτων, και όχι επί των αντικειμενικών, που στην ουσία είναι πλασματικές.

Χρηστικός Οδηγός για την τη ρύθμιση χρεών από 20.000 - 50.000 ευρώ μέσω του εξωδικαστικού συμβιβασμού


Χρηστικός Οδηγός για την τη ρύθμιση χρεών από 20.000 - 50.000 ευρώ μέσω του εξωδικαστικού συμβιβασμού




Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για τη ρύθμιση χρεών από 20.000 – 50.000 ευρώ μέσω του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών



1.Σε ποιους Αφορά;

·Σε όσους κρίνονται «Βιώσιμοι».

2.Ποιος είναι Βιώσιμος;

·Όσοι πληρούν αθροιστικά τα παρακάτω κριτήρια:

i.Θετικά Αποτελέσματα (κέρδη) προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων στην τελευταία χρήση, ή σε 2 από τις 3 τελευταίες χρήσεις ΠΡΙΝ την υποβολή της αίτησης.

ii.Το Σύνολο των Οφειλών (εκτός των τόκων υπερημερίας) ΠΡΟΣ το Καθαρό Αποτέλεσμα (κέρδη) προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων να είναι ΊΣΟ ή Μικρότερο από 8.

3.Είμαι Βιώσιμος και γίνεται δεκτή η αίτηση μου. Τι κερδίζω;

·Αφαιρούνται τα ακόλουθα:

i.το σύνολο των τόκων υπερημερίας των πιστωτών του ιδιωτικού τομέα.

ii.το 95% των προστίμων της Εφορίας.

iii.το 85% των προσαυξήσεων των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης.

4.Σε πόσες δόσεις θα αποπληρώσω;

·Ο αριθμός των μηνιαίων δόσεων στην περίπτωση των τραπεζών, της Εφορίας και των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (εφεξής θεσμικών) ΔΕΝ επιτρέπεται να ξεπερνά τις 120.

·Για τους λοιπούς ιδιώτες πιστωτές ΔΕΝ επιτρέπεται να ξεπερνά τις 24.

·Ο οφειλέτης καταβάλει ισόποσες τοκοχρεωλυτικές μηνιαίες δόσεις, που ΔΕΝ επιτρέπεται να είναι κατώτερες από το ποσό των πενήντα (50) ευρώ ανά πιστωτή.

·Αν η βασική οφειλή προς το Δημόσιο ή/και τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης δεν ξεπερνά το ποσό των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000 €) ανά πιστωτή, ο αριθμός των δόσεων ΔΕΝ επιτρέπεται να υπερβαίνει τις 36.
Στην περίπτωση αυτή, ΔΕΝ υφίσταται η υποχρέωση προσφοράς κοινού αριθμού δόσεων για όλους τους θεσμικούς πιστωτές.



5.Έχουν χρηματοοικονομικό κόστος οι δόσεις;

·Ναι, επιβαρύνονται με επιτόκιο ίσο με το Εuribor τριμήνου, προσαυξημένο κατά 5 εκατοστιαίες μονάδες και κατά την εισφορά του ν. 128/1975.

·Για τους υπόλοιπους πιστωτές, το επιτόκιο είναι σταθερό, με κρίσιμο χρόνο την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.

Τμήμα Μελετών

Εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου στις πράξεις στις οποίες συμβάλλεται ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία.

Εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου στις πράξεις στις οποίες συμβάλλεται ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία.

.. αναφορικά με το ανωτέρω θέμα διευκρινίζονται τα εξής:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 παρ.1α του Κώδικα Νόμων Τελών Χαρτοσήμου (Π.Δ. της 28 Ιουλίου 1931 όπως ισχύει) ορίζεται ότι κάθε σύμβαση, οποιουδήποτε αντικειμένου, συναπτόμενη μεταξύ εμπόρων, μεταξύ εμπόρου και εμπορικής εταιρείας πάσης φύσεως, μεταξύ εμπορικών εταιρειών πάσης φύσεως, η οποία αφορά αποκλειστικά την από αυτούς ασκούμενη εμπορία, και μεταξύ τρίτου εν γένει και ανώνυμης εταιρείας, υπόκεινται σε αναλογικό τέλος χαρτοσήμου σύμφωνα με το άρθρο 14 του ιδίου νόμου, με συντελεστή 2,4% (χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ χαρτοσήμου).

Σύμφωνα με το άρθρο 56 παρ. 2 του Ν.3190/1955 (ΦΕΚ Α΄ 91/16.04.1955) "Περί εταιρειών περιορισμένης ευθύνης" οι διατάξεις του Κώδικα περί τελών χαρτοσήμου οι οποίες προβλέπουν μειωμένο φορολογικό συντελεστή για τις ανώνυμες εταιρείες εφαρμόζονται αναλόγως και επί των εταιρειών περιορισμένης ευθύνης.

Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 43 έως 120 του Ν.4072/2012 (ΦΕΚ Α΄ 86/11.04.2012) "Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος - Νέα εταιρική μορφή - Σήματα - Μεσίτες Ακινήτων - Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις" εισάγεται νέα εταιρική μορφή, η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία, η οποία είναι εκ του νόμου εμπορική και έχει νομική προσωπικότητα. Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 116 παρ. 11 του Ν.4072/2012"Προσαρμογή στις γενικές διατάξεις" προβλέπεται πως οι εκάστοτε ισχύουσες φορολογικές διατάξεις για τις εταιρίες περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) εφαρμόζονται και στις ιδιωτικές κεφαλαιουχικές εταιρίες (Ι.Κ.Ε.).

Συνεπώς, βάσει των ανωτέρω, οι ισχύουσες διατάξεις του Κ.Ν.Τ.Χ. για τις εταιρίες περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) εφαρμόζονται και στις ιδιωτικές κεφαλαιουχικές εταιρίες (Ι.Κ.Ε.).



Παράδειγμα:

1. Ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία συμβάλλεται σε δανειακή σύμβαση με οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο πλην του Δημοσίου, Δήμων, Κοινοτήτων και Ν.Π.Δ.Δ.. Για την πράξη αυτή οφείλεται χαρτόσημο με συντελεστή 2,4% (χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ χαρτοσήμου).

Απλοποιημένη διαδικασία ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων που δεν ξεπερνούν συνολικά το ποσό των πενήντα χιλιάδων ευρώ

29 Νοεμβρίου 2017
Αριθ. 130060
Απλοποιημένη διαδικασία ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων που δεν ξεπερνούν συνολικά το ποσό των πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000,00 €) στο πλαίσιο υπαγωγής τους στο N . 4469/2017 «Εξω-δικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις (Α΄ 62)».
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 16 παρ. 3 Ν. 4469/2017 (Α΄ 62) «Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις».

2. Του αρ. 27 (παρ. 2 ε, περίπτ. iv) του Ν. 1558/1985 (Α΄ 137) «Κώδικας Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (98 Α΄).

3. Τις διατάξεις του π.δ. 116/2014 «Οργανισμός του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας» (Α΄ 185), όπως ισχύει.

4. Τις διατάξεις του π.δ. 111/2014 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών (Α΄ 178)».

5. Το π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων», (Α΄ 208).

6. Το π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών», (Α΄ 116).

7. Το π.δ. 73/2015 (Α΄ 116) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπλ. Υπουργών και Υφυπουργών».

8. Την υπ΄ αριθ. ΠΟΛ. 1105/2017 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών «Καθορισμός των κριτηρίων για τη διαμόρφωση της ψήφου του Δημοσίου στο πλαίσιο του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων, της μεθοδολογίας και των κριτηρίων για τον προσδιορισμό των δόσεων αποπληρωμής οφειλών προς το Δημόσιο με σύμβαση αναδιάρθρωσης και ειδικότερων θεμάτων για την εφαρμογή των παραγράφων 1 έως 13 του άρθρου 15 του Ν. 4469/2017».

9. Την υπ΄ αριθ. 32320/184/11-07-2017 απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Καθορισμός της μεθοδολογίας και των κριτηρίων για τον προσδιορισμό του αριθμού και του ύψους των δόσεων, καθώς και για τη διαμόρφωση της ψήφου του Κ.Ε.Α.Ο. κατά τη διαδικασία της εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών του Ν. 4469/2017».

10. Τις διατάξεις του άρθρου 97 του Ν. 4389/2016 (Α΄ 94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις».

11. Τις με αριθ. Υ155/11-7-2016 (ΥΟΔΔ 362) και 120938/Ζ1 (ΥΟΔΔ 408) αποφάσεις του Πρωθυπουργού περί διορισμού του Ειδικού Τομεακού Γραμματέα της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.

12. Την ανάγκη θέσπισης απλοποιημένης διαδικασίας ρύθμισης οφειλών των επιχειρήσεων που δεν ξεπερνούν το ποσό των πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000,00 €) στο πλαίσιο της υπαγωγής τους στο Ν. 4469/2017.

13. Το γεγονός ότι η παρούσα απόφαση δεν προκαλεί δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

`Αρθρο 1
Αντικείμενο Ρύθμισης

Σκοπός της παρούσας απόφασης είναι η θέσπιση απλοποιημένης διαδικασίας ρύθμισης των οφειλών επιχειρήσεων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του Ν. 4469/2017 (Α΄ 62), το ύψος των οποίων δεν ξεπερνά συνολικά το ποσό των πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000,00 €).
`Αρθρο 2
Απλοποιημένη Διαδικασία Υπαγωγής στις ρυθμίσεις του Ν. 4469/2017

Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά από τον οφειλέτη, μέσω της ιστοσελίδας της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.) www.keyd.gov.gr με τη διαδικασία που ορίζεται στην κοινή υπουργική απόφαση υπ΄ αριθ. 116821/25.10.2017 (ΦΕΚ 3909/Β΄/6.11.2017) «Λειτουργικές Προδιαγραφές της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων Ν. 4469/2017 (ΦΕΚ Α΄ 62)» και με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (εφεξής το Σύστημα). Στο μέτρο που η παρούσα απόφαση δεν ορίζει διαφορετικά, εφαρμόζονται οι ουσιαστικές και διαδικαστικές διατάξεις του Ν. 4469/2017, και των κατ΄ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθεισών κανονιστικών πράξεων.
`Αρθρο 3
Τυποποιημένος Τρόπος Αξιολόγησης Βιωσιμότητας

1. Για τους σκοπούς της εφαρμογής της παρούσας απόφασης, προκειμένου ένας οφειλέτης να κριθεί βιώσιμος για την τυποποιημένη πρόταση ρύθμισης, πρέπει να πληροί σωρευτικά τα παρακάτω κριτήρια:

α) Θετικό καθαρό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κατά την τελευταία χρήση ή σε δύο (2) από τις τρεις (3) τελευταίες χρήσεις πριν από την υποβολή της αίτησης υπαγωγής στο Ν. 4469/2017, και

β) Ο λόγος του συνόλου των οφειλών, μετά την αφαίρεση των ποσών της περίπτ. α΄ της παρ. 1 του άρθρου 4, προς το καθαρό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων να είναι ίσος ή μικρότερος από οκτώ (8). Για την εφαρμογή της παρούσας προϋπόθεσης λαμβάνεται υπόψη το μεγαλύτερο ποσό που προκύπτει από τη σύγκριση των εξής ποσών:

αα) του καθαρού αποτελέσματος προ φόρων τόκων και αποσβέσεων της τελευταίας χρήσης και

ββ) του μέσου όρου των δύο (2) πλέον θετικών καθαρών αποτελεσμάτων προ φόρων τόκων και αποσβέσεων από τις τρεις (3) τελευταίες χρήσεις.

Οι πιστωτές του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα διατηρούν σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα να προβούν σε εξατομικευμένη αξιολόγηση βιωσιμότητας, σύμφωνα με τις εσωτερικές διαδικασίες οργάνωσής τους, προκειμένου να εκτιμήσουν την ικανότητα αποπληρωμής του οφειλέτη.

Εάν πιστωτής, ο οποίος κατέχει την πλειοψηφία επί του συνόλου των απαιτήσεων, εκτιμήσει τον οφειλέτη ως μη βιώσιμο, δεν προτείνεται καμία ρύθμιση των οφειλών στο πλαίσιο της απλοποιημένης διαδικασίας.
`Αρθρο 4
Πρόταση τυποποιημένης λύσης

1. Μετά την υποβολή της αίτησης υπαγωγής κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 και μετά τη διαπίστωση απαρτίας, τυχόν αντιπροτάσεις ρύθμισης οφειλών που υποβάλλονται από τους συμμετέχοντες πιστωτές, παράγονται με τυποποιημένο τρόπο και υπόκεινται στους ακόλουθους κανόνες:
α) Αφαιρούνται τα ακόλουθα ποσά ανά πιστωτή:
αα) το σύνολο των τόκων υπερημερίας των πιστωτών του ιδιωτικού τομέα.
ββ) ποσοστό ενενήντα πέντε τοις εκατό (95%) των απαιτήσεων του Δημοσίου από πρόστιμα που έχουν επιβληθεί από τη φορολογική διοίκηση.
γγ) ποσοστό ογδόντα πέντε τοις εκατό (85%) των απαιτήσεων του Δημοσίου και των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης από προσαυξήσεις ή τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.
Τα ποσά των υποπεριπτ. ββ) και γγ) αφαιρούνται με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 15 του Ν. 4469/2017 .
β) Ο οφειλέτης καταβάλει ισόποσες τοκοχρεωλυτικές μηνιαίες δόσεις, που δεν επιτρέπεται να είναι κατώτερες από το ποσό των πενήντα (50) ευρώ ανά πιστωτή.

γ) Ο αριθμός των μηνιαίων δόσεων στην περίπτωση των χρηματοδοτικών φορέων, κατά την έννοια της περίπτ. δ΄ της παρ. 2 του άρθρου 2 του Ν. 4469/2017 , του Δημοσίου και των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (εφεξής θεσμικών πιστωτών) δεν επιτρέπεται να ξεπερνά τις εκατόν είκοσι (120), ενώ για τους λοιπούς ιδιώτες πιστωτές δεν επιτρέπεται να ξεπερνά τις είκοσι τέσσερις (24). Κατ΄ εξαίρεση, αν οι οφειλές προέρχονται από συμβάσεις παροχής εργασίας οποιουδήποτε τύπου, οι δόσεις δεν επιτρέπεται να ξεπερνούν τις έξι (6). Ο αριθμός των δόσεων είναι κοινός για κάθε μία από τις ανωτέρω κατηγορίες πιστωτών, με την επιφύλαξη των περιπτ. β΄ και ε΄.

δ) Για τον υπολογισμό των τοκοχρεωλυτικών δόσεων λαμβάνεται υπόψη επιτόκιο ίσο με το επιτόκιο euribor τριμήνου, προσαυξημένο κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες και κατά την εισφορά του Ν. 128/1975 κατά περίπτωση, αν είχε προγενέστερα συμφωνηθεί ότι η εισφορά αυτή βαρύνει τον οφειλέτη. Το επιτόκιο είναι κυμαινόμενο για τους χρηματοδοτικούς φορείς και αναπροσαρμόζεται ανά τρίμηνο, με έναρξη την ημερομηνία κατάρτισης της σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών. Για τους υπόλοιπους πιστωτές το επιτόκιο είναι σταθερό, με κρίσιμο χρόνο την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Εναλλακτικά, ο οφειλέτης μπορεί να προτείνει να καταβάλει την οφειλή του σε όλους τους θεσμικούς πιστωτές σε δώδεκα (12) ή λιγότερες άτοκες δόσεις. Στην περίπτωση αυτή, επί υπερημερίας του οφειλέτη, οι δόσεις που οφείλονται προς τους χρηματοδοτικούς φορείς βαρύνονται με το επιτόκιο του πρώτου εδαφίου.

ε) Αν η βασική οφειλή προς το Δημόσιο ή/και τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, δεν ξεπερνά το ποσό των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000 €) ανά πιστωτή, στο οποίο δεν προσμετρώνται τυχόν οφειλές που προβλέπονται στο πρώτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 15 του Ν. 4469/2017 , ο αριθμός των δόσεων προς τον εν λόγω πιστωτή δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τις τριάντα έξι (36). Στην περίπτωση αυτή, δεν υφίσταται η υποχρέωση προσφοράς κοινού αριθμού δόσεων για όλους τους θεσμικούς πιστωτές.

στ) Αν ποσοστό 2,75% του θετικού καθαρού αποτελέσματος του οφειλέτη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων είναι μεγαλύτερο από τη συνολική αρχική μηνιαία δόση, όπως αυτή προκύπτει από τις περιπτ. α΄ έως ε΄, τότε η συνολική μηνιαία δόση αναπροσαρμόζεται, ώστε να ισούται με αυτό το ποσό. Το επιπλέον ποσό κατανέμεται συμμέτρως στους θεσμικούς πιστωτές, ανάλογα με την απαίτηση του καθενός, και ο αριθμός των δόσεων μειώνεται, ώστε το σύνολο της καθαρής παρούσας αξίας αυτών, λαμβανομένου υπόψη του επιτοκίου της περιπτ. δ΄, να ισούται με το σύνολο της οφειλής προς αυτούς, μειωμένης κατά τα ποσά της περιπτ. α΄. Για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης λαμβάνεται υπόψη το ποσό της περιπτ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 3, που λήφθηκε υπόψη για την κατάφαση της βιωσιμότητας.

2 Το Δημόσιο και οι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης επιτρέπεται να υποβάλλουν προτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 1. Επιπλέον, οφείλουν να ψηφίζουν υπέρ προτάσεων αναδιάρθρωσης οφειλών που έχουν συνταχθεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 1.

3. Το Δημόσιο και οι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης δεν επιτρέπεται να υποβάλλουν προτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών ή να ψηφίζουν υπέρ προτάσεων αναδιάρθρωσης οφειλών που έχουν συνταχθεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 1, αν η συνολική αξία της περιουσίας του οφειλέτη είναι τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) φορές μεγαλύτερη από τη συνολική οφειλή προς ρύθμιση.
`Αρθρο 5
Εφαρμογή της τακτικής διαδικασίας

1. Η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 8 του Ν. 4469/2017 και στην κοινή υπουργική απόφαση υπ΄ αριθ. 116821/25.10.2017 (ΦΕΚ 3909/Β΄/6.11.2017) «Λειτουργικές Προδιαγραφές της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων Ν. 4469/2017 (ΦΕΚ Α΄ 62)» στις εξής περιπτώσεις:

α) αν ο οφειλέτης δεν πληροί τα κριτήρια του τυποποιημένου τρόπου αξιολόγησης βιωσιμότητας της παρ. 1 του άρθρου 3,

β) αν η πρόταση τυποποιημένης λύσης δεν γίνεται δεκτή από τον οφειλέτη,

γ) αν η πλειοψηφία των πιστωτών υποβάλει αντιπροτάσεις διαφορετικές σε σχέση με την πρόταση τυποποιημένης λύσης.

2. Κατά την τακτική διαδικασία, ο οφειλέτης μπορεί να προσκομίσει μελέτη, προκειμένου να τεκμηριώσει τη βιωσιμότητα της επιχείρησής του ή μία διαφορετική πρόταση αναδιάρθρωσης οφειλών.

`Αρθρο 6
Έναρξη ισχύος

Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και καταλαμβάνει και τις εκκρεμείς αιτήσεις από το στάδιο, στο οποίο αυτές βρίσκονται.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 27 Νοεμβρίου 2017

Εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου

Αθήνα, 28/11/2017
Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων

ΠΟΛ. 1189  ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Εφαρμογή διατάξεων του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου στις πράξεις στις οποίες συμβάλλεται ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία.

Με αφορμή προφορικά ερωτήματα που έχουν τεθεί στην υπηρεσία μας, αναφορικά με το ανωτέρω θέμα διευκρινίζονται τα εξής:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 παρ.1α του Κώδικα Νόμων Τελών Χαρτοσήμου (Π.Δ. της 28 Ιουλίου 1931 όπως ισχύει) ορίζεται ότι κάθε σύμβαση, οποιουδήποτε αντικειμένου, συναπτόμενη μεταξύ εμπόρων, μεταξύ εμπόρου και εμπορικής εταιρείας πάσης φύσεως, μεταξύ εμπορικών εταιρειών πάσης φύσεως, η οποία αφορά αποκλειστικά την από αυτούς ασκούμενη εμπορία, και μεταξύ τρίτου εν γένει και ανώνυμης εταιρείας, υπόκεινται σε αναλογικό τέλος χαρτοσήμου σύμφωνα με το άρθρο 14 του ιδίου νόμου, με συντελεστή 2,4% (χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ χαρτοσήμου).

Σύμφωνα με το άρθρο 56 παρ. 2 του Ν.3190/1955 (ΦΕΚ Α΄ 91/16.04.1955) "Περί εταιρειών περιορισμένης ευθύνης" οι διατάξεις του Κώδικα περί τελών χαρτοσήμου οι οποίες προβλέπουν μειωμένο φορολογικό συντελεστή για τις ανώνυμες εταιρείες εφαρμόζονται αναλόγως και επί των εταιρειών περιορισμένης ευθύνης.

Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 43 έως 120 του Ν.4072/2012 (ΦΕΚ Α΄ 86/11.04.2012) "Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος - Νέα εταιρική μορφή - Σήματα - Μεσίτες Ακινήτων - Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις" εισάγεται νέα εταιρική μορφή, η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία, η οποία είναι εκ του νόμου εμπορική και έχει νομική προσωπικότητα. Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 116 παρ. 11 του Ν.4072/2012"Προσαρμογή στις γενικές διατάξεις" προβλέπεται πως οι εκάστοτε ισχύουσες φορολογικές διατάξεις για τις εταιρίες περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) εφαρμόζονται και στις ιδιωτικές κεφαλαιουχικές εταιρίες (Ι.Κ.Ε.).

Συνεπώς, βάσει των ανωτέρω, οι ισχύουσες διατάξεις του Κ.Ν.Τ.Χ. για τις εταιρίες περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) εφαρμόζονται και στις ιδιωτικές κεφαλαιουχικές εταιρίες (Ι.Κ.Ε.).

Παράδειγμα:
1. Ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία συμβάλλεται σε δανειακή σύμβαση με οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο πλην του Δημοσίου, Δήμων, Κοινοτήτων και Ν.Π.Δ.Δ.. Για την πράξη αυτή οφείλεται χαρτόσημο με συντελεστή 2,4% (χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ χαρτοσήμου).

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ


Τήρηση ειδικού ακατάσχετου επαγγελματικού λογαριασμού των υπαλλήλων των πλειστηριασμών

Αριθ. 86979 οικ
Τήρηση ειδικού ακατάσχετου επαγγελματικού λογαριασμού των υπαλλήλων των πλειστηριασμών.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Του άρθρου 959 Α του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, όπως προστέθηκε με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 59 του N.4472/2017 (Α"" 74) και τροποποιήθηκε με τις διατάξεις των παρ. 1 έως 4 του άρθρου έβδομου του N.4475/2017 (Α"" 83), και ιδίως των διατάξεων της παρ. 13 αυτού.

β) Του Π.Δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (Α"" 98) και ιδίως του άρθρου 90.

γ) Του Π.Δ.111/2014 «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» (Α"" 178).

δ) Του Π.Δ 96/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Α"" 136).

ε) Του Π.Δ 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α"" 116) και του Π.Δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α"" 210).

2. Την υπ. αριθ. Γ.Δ.Ο.Π. 0001175 ΕΞ2017/Χ.Π. 1303/2.8.2017 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών «Ρυθμίσεις θεμάτων περιορισμών στην ανάληψη μετρητών και τη μεταφορά κεφαλαίων» (Β"" 2723).

3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

`Αρθρο 1

ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Καθορίζονται οι ειδικότεροι όροι τήρησης και γνωστοποίησης στα πιστωτικά ιδρύματα του ειδικού ακατάσχετου επαγγελματικού τραπεζικού λογαριασμού των συμβολαιογράφων που ενεργούν ως υπάλληλοι ηλεκτρονικού πλειστηριασμού έναντι όλων των δανειστών τους και για χρέη και οφειλές τους από κάθε αιτία.

2. Κάθε συμβολαιογράφος δύναται να δηλώσει ειδικό ακατάσχετο τραπεζικό λογαριασμό, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου, σε περισσότερα του ενός πιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα. Ο ειδικός ακατάσχετος λογαριασμός είναι μοναδικός ανά πιστωτικό ίδρυμα.

`Αρθρο 2

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

1. Με δήλωση του συμβολαιογράφου προς πιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα καθορίζεται ειδικός ακατάσχετος τραπεζικός λογαριασμός που ανοίγεται σε αυτό και εξυπηρετεί αποκλειστικά την επαγγελματική του δραστηριότητα ως υπαλλήλου ηλεκτρονικού πλειστηριασμού. Στον τραπεζικό λογαριασμό πιστώνονται αποκλειστικά η εγγύηση, το τέλος χρήσης των ηλεκτρονικών συστημάτων πλειστηριασμών και το πλειστηρίασμα εκάστου πλειστηριασμού. Σε περίπτωση που τηρείται ήδη τραπεζικός λογαριασμός σε πιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα, ο συμβολαιογράφος δύναται να προβεί σε τροποποίηση των όρων του συγκεκριμένου λογαριασμού, προκειμένου να πληροί τις προϋποθέσεις των δυο προηγούμενων εδαφίων.

2. Κάθε συμβολαιογράφος δύναται να προβεί σε άνοιγμα νέου ειδικού ακατάσχετου λογαριασμού, σε περίπτωση που ο προηγούμενος ήδη δηλωμένος κλείσει για οποιονδήποτε λόγο ή εφόσον επιθυμεί την αλλαγή του παλαιού λογαριασμού του.

4. Είναι δυνατή η τήρηση ειδικού ακατάσχετου λογαριασμού σε ξένο νόμισμα, εφόσον αυτό επιβάλλεται από τις ανάγκες διενέργειας του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού.

`Αρθρο 3

ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ

Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 29 Νοεμβρίου 2017

Παρατείνονται μέχρι και τις 15.01.2018 οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικά Κέντρα οφειλών των φυσικών και νομικών προσώπων

..
1. Παρατείνονται μέχρι και τις 15.01.2018 οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικά Κέντρα οφειλών των φυσικών και νομικών προσώπων και οντοτήτων, που έχουν την κύρια κατοικία ή την κύρια εγκατάσταση (έδρα) στους Δήμους Δίου-Ολύμπου, Κατερίνης και Πύδνας-Κολινδρού της Π.Ε. Πιερίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που λήγουν ή έληξαν από τις 15.11.2017 έως και τις 15.01.2018. Έως την ίδια ημερομηνία και για τις ίδιες οφειλές και πρόσωπα, παρατείνονται και οι προθεσμίες καταβολής των δόσεων ρυθμίσεων/διευκολύνσεων τμηματικής καταβολής βεβαιωμένων οφειλών.

2. Αναστέλλεται μέχρι και τις 15.01.2018 η πληρωμή των βεβαιωμένων και ληξιπροθέσμων μέχρι τις 15.11.2017 οφειλών των ανωτέρω προσώπων και οντοτήτων.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.



Αθήνα, 29 Νοεμβρίου 2017
Η Υφυπουργός
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΝΑΤΣΙΟΥ

ΕΣΠΑ πρόσφατα νέα

Νέα Δράση: «Δημιουργία Ολοκληρωμένων Τουριστικών Προσβάσιμων Θαλάσσιων Προορισμών»
Προσωρινός κατάλογος Δυνητικών Δικαιούχων και Κατάλογος με τη βαθμολογική κατάταξη αιτήσεων χρηματοδότησης ερευνητικών έργων της Παρέμβασης II "Συμπράξεις Επιχειρήσεων με Ερευνητικούς Οργανισμούς"
Απόφαση Ένταξης Πράξεων Κρατικών Ενισχύσεων στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές»
Απόφαση παράτασης της προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών για την Έγκριση της αίτησης χρηματοδότησης του Παραρτήματος IV στην Παρέμβαση Ι «Έρευνα και Ανάπτυξη από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις» του Α
Απόφαση Ένταξης Πράξεων Κρατικών Ενισχύσεων στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών»

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Ι.Κ.Α

Καλωσορίσατε στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Βεβαίωση Συντάξεων (Για Φορολογική Χρήση)».
Μέσω της υπηρεσίας αυτής, έχετε τη δυνατότητα πληκτρολογώντας τα απαιτούμενα ασφαλιστικά σας στοιχεία να εκδόσετε τη «Βεβαίωση Συντάξεων Για Φορολογική Χρήση». Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες των συνταξιούχων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΕΤΕΑ(τ.ΕΤΕΑΜ) και του ενταχθέντος κλάδου σύνταξης τ.ΤΑΠ-ΟΤΕ (δηλαδή τα τέσσερα πρώτα ψηφία του Α.Μ. ΔΙΑΣ ειναι 0150, 0151 και 0416 αντίστοιχα).

Πληροφορίες/Οδηγίες
Βλέπε εδώ δείγμα ενημερωτικού σημειώματος
Κάτοικος
Α.Μ. (γράμματα & νούμερα)
Α.Μ. ΔΙΑΣ (χωρίς κενά)
A.M.K.A.
Α.Φ.Μ.
Έτος
Κωδικός Οπτικής Επιβεβαίωσης

Ανανέωση
Εισάγετε εδώ τον Κωδικό Οπτικής Επιβεβαίωσης
όπως εμφανίζεται αριστερά


Καθαρισμός