Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

...αποπληρωμή του φόρου κληρονομιάς με παραχώρηση ακινήτου..

Πολύ πιθανή θεωρείται η Υπουργική Απόφαση που θα επιτρέπει  να ενεργοποιηθεί ο νόμος, στον οποίο προβλέπεται  η δυνατότητα αποπληρωμής του φόρου κληρονομιάς με παραχώρηση ακινήτου από τον φορολογούμενο στο δημόσιο. Η διάταξη αυτή,υπάρχει συμπεριλαμβανόμενη στην υπάρχουσα νομοθεσία αναμένοντας την σχετική Υπουργική απόφαση.

Αύριο η πρώτη δόση οικογενειακού επιδόματος..

Αύριο, Μ.Τρίτη καταβάλλεται  το 50% της Α΄δόσης των οικογενειακών επιδομάτων 2017...

.. εφαρμογή της εγκυκλίου του ΓΓΔΕ, ΠΟΛ. 1130/2016..


Διευκρινίσεις για την εφαρμογή της εγκυκλίου του ΓΓΔΕ, ΠΟΛ. 1130/2016.



Σε συνέχεια προφορικών και γραπτών ερωτημάτων για την διαδικασία εφαρμογής της ΑΓΓΔΕΠΟΛ. 1130/2016 με την οποία κοινοποιήθηκε η με αριθ. 148/2016 γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ. για την χορήγηση των απαλλαγών που προβλέπονται στο άρθρο 27 του Κώδικα ΦΠΑ (Ν. 2859/2000), σε αεροσκάφη που εκμεταλλεύονται αλλοδαπές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες διαθέτουν εγκατάσταση στην Ελλάδα και χρησιμοποιούν αυτά για την πραγματοποίηση πτήσεων στο εσωτερικό της χώρας, παρέχονται οι κάτωθι διευκρινίσεις για τις πράξεις που έχουν πραγματοποιηθεί πριν την έκδοση της ανωτέρω εγκυκλίου:

1. Για τις πράξεις που έχουν τιμολογηθεί με ΦΠΑ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην εγκύκλιοΠΟΛ. 1158/2014 καθώς και τα αριθ. πρωτ. ΔΕΦΚ Δ 5017375 ΕΞ 2015/21.8.2015 και Δ14Α 1102388 ΕΞ 2015/22.7.2015 έγγραφα, είναι δυνατή η έκδοση πιστωτικών τιμολογίων σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 8 του Ν. 4308/24-11-14 (ΦΕΚ 251 Α΄) περί Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων και τις οδηγίες που έχουν παρασχεθεί με την εγκύκλιο ΠΟΛ 1003/31-12-14 και την εγκύκλιο ΠΟΛ. 1052/4.4.2015 , εάν υπήρχαν κατά το χρόνο τιμολόγησης αυτών των πράξεων οι προϋποθέσεις που αναλύθηκαν με την ΠΟΛ. 1130/2016 .

2. Ως γενεσιουργός αιτία για την έκδοση του πιστωτικού τιμολογίου λόγω εσφαλμένης χρέωσης Φ.Π.Α., νοείται η βεβαίωση χορήγησης απαλλαγής από την αρμόδια φορολογική αρχή - Δ.Ο.Υ, η οποία κατ΄ εφαρμογή των ανωτέρω εκδίδεται κατά τον χρόνο υποβολής των προβλεπόμενων από την ΠΟΛ. 1130/2016 δικαιολογητικών από τον ενδιαφερόμενο και η ισχύς της ανατρέχει στον χρόνο τιμολόγησης των πράξεων αυτών. Η βεβαίωση χορηγείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2 της εγκυκλίου ΠΟΛ. 1130/2016. Τα πιστωτικά τιμολόγια εκδίδονται εμπρόθεσμα έως την 15η ημέρα του επόμενου μήνα από την ημερομηνία που φέρει η ανωτέρω βεβαίωση.



Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

...περί πιστωτικού τιμολογίου, για διαφορές που σχετίζονται με τον ΦΠΑ


Έκδοση πιστωτικού τιμολογίου, για διαφορές που σχετίζονται με τον ΦΠΑ.

Με αφορμή γραπτά και προφορικά ερωτήματα αναφορικά με την έκδοση πιστωτικού τιμολογίου κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 6 του άρθρου 8 του Ν. 4308/2014 (Ε.Λ.Π.), λόγω εσφαλμένης χρέωσης, αναφορικά με τον Φ.Π.Α., παρέχονται οι ακόλουθες διευκρινίσεις:



Α. Προϋποθέσεις έκδοσης πιστωτικού τιμολογίου.

1. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 8 του Ν. 4308/24-11-14 (ΦΕΚ 251 Α΄) περί Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων, συναφείς ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις, «Πιστωτικό τιμολόγιο είναι το τιμολόγιο που εκδίδεται για κάθε περίπτωση εκπτώσεων, επιστροφών ή άλλων διαφορών». Με την εγκύκλιο ΠΟΛ. 1003/31-12-14 , που παρέχει οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 6 του άρθρου 8 του Ν.4308/2014 , διευκρινίζεται ότι τέτοιες διαφορές, για τις οποίες προβλέπεται η έκδοση πιστωτικού τιμολογίου, μπορεί να είναι, μετα

..περί διατάξεων των άρθρων 52 έως και 55 του Ν. 4172/2013...


Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 52 έως και 55 του Ν. 4172/2013.

Σας κοινοποιούμε τις διατάξεις των άρθρων 52 , 53 , 54 και 55 του Ν. 4172/2013 και σας παρέχουμε τις ακόλουθες οδηγίες για την ορθή και ομοιόμορφη εφαρμογή τους:

Α. ΓΕΝΙΚΑ

1. Με τις διατάξεις των άρθρων 52, 53 και 54 του Ν. 4172/2013 παρέχονται φορολογικά ευεργετήματα τα οποία ισχύουν επί εισφοράς ενεργητικού έναντι τίτλων (άρθρο 52), επί ανταλλαγής τίτλων (άρθρο 53), καθώς και επί απορρόφησης μίας ή περισσοτέρων εταιρειών από άλλη υφιστάμενη εταιρεία, συγχώνευσης δύο ή περισσοτέρων εταιρειών με τη σύσταση νέας εταιρείας και διάσπασης μίας εταιρείας σε δύο ή περισσότερες υφιστάμενες ή νέες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της μερικής διάσπασης αυτής (άρθρο 54).

Επίσης, με τις διατάξεις του άρθρου 55 παρέχονται φορολογικά ευεργετήματα για τη μεταφορά από την Ελλάδα σε άλλο κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης της καταστατικής έδρας μίας ευρωπαϊκής εταιρείας (SE) ή μίας ευρωπαϊκής συνεταιριστικής εταιρείας (SCE).

...περί απαλλαγής της κρατικής χρηματοδότησης των πολιτικών κομμάτων από τέλη χαρτοσήμου...


Υπ΄ αριθμ. 149/2016 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους περί απαλλαγής της κρατικής χρηματοδότησης των πολιτικών κομμάτων από τέλη χαρτοσήμου.

Κοινοποιούμε για ενημέρωση και εφαρμογή, την υπ΄ αριθμ. 149/2016 Γνωμοδότηση της Ολομέλειας του Ν.Σ.Κ. , η οποία έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Οικονομικών.

Με την ως άνω Γνωμοδότηση έγινε, ομόφωνα, δεκτό ότι η κρατική επιχορήγηση των πολιτικών κομμάτων απαλλάσσεται από κάθε φόρο, επομένως απαλλάσσεται και της επιβολής των τελών χαρτοσήμου, κατά εφαρμογή των διατάξεων του αρ. 1§7 του Ν. 3023/2002 και τουάρθρου 1 του Ν. 4304/2014 .

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

..για τη συμπλήρωση και την εκκαθάριση της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος νομικών προσώπων ..


ΠΟΛ. 1047/24-03-2017
Οδηγίες για τη συμπλήρωση και την εκκαθάριση της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων φορολογικού έτους 2016.


Συνημμένα αρχεία

ΠΟΛ. 1047/24-03-2017

AAΔΕ:Εγχειρίδιο διαδικασίας αμοιβαίου διακανονισμού


Εγχειρίδιο διαδικασίας αμοιβαίου διακανονισμού

Συνημμένα αρχεία

Εγχειρίδιο διαδικασίας αμοιβαίου διακανονισμού

Διευκρινήσεις σχετικά με το περιουσιολόγιο


Με αφορμή δημοσιεύματα των ΜΜΕ σχετικά με το περιουσιολόγιο που αναφέρονται σε απάντηση της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου σε κοινοβουλευτική ερώτηση, διευκρινίζουμε τα εξής:



- Η απάντηση δόθηκε, ως προσήκει, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία και συγκεκριμένα το ν. 3842/2010 όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4141/2013, ο οποίος προβλέπει ότι στο περιουσιολόγιο «δεν περιλαμβάνονται οι τραπεζικές καταθέσεις, τα ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου, τα αμοιβαία κεφάλαια εσω¬τερικού και οι μετοχές σε εταιρείες που έχουν συσταθεί και λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.δ. 2687/1953 (Α΄ 317) και του ν. 27/1975 (Α΄ 77)».


- Οι πληροφορίες για τις καταθέσεις και άλλα επενδυτικά προϊόντα που κατέχουν οι φορολογούμενοι είναι ούτως ή άλλως διαθέσιμες στις φορολογικές αρχές.


- Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι στο περιουσιολόγιο θα καταγράφεται το σύνολο των κινητών και ακίνητων περιουσιακών στοιχείων των φορολογούμενων, συμπεριλαμβανομένων των καταθέσεων.


- Για το σκοπό αυτό θα αναληφθεί άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία, ώστε να συμπληρωθεί και να τροποποιηθεί κατάλληλα ο ν. 3842/2010.


- Το περιουσιολόγιο θα χρησιμοποιηθεί κατ’ αρχήν για τον έλεγχο του πόθεν έσχες των φορολογούμενων και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.


- Το υπουργείο Οικονομικών συνεργάζεται στενά με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για την ταχεία ολοκλήρωση του έργου.

Περί "Εκκαθάρισης ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων"


Εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων

      ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΟIΚΟΝΟΜIΚΩΝ
ΘΕΜΑ: «Εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων»

Αναδιοργάνωση των οικονοµικών υπηρεσιών των Περιφερειών

ΘΕΜΑ: «Αναδιοργάνωση των οικονοµικών υπηρεσιών των Περιφερειών» 

1. Με τις διατάξεις του άρθρου 69Γ του ν.4270/2014 (Α.143), όπως ισχύει, από 1.1.2017 οι προϊστάµενοι των οικονοµικών υπηρεσιών των περιφερειών καθίστανται αποκλειστικά υπεύθυνοι για τις αρµοδιότητες που αφορούν στη δηµοσιονοµική διαχείριση του φορέα τους και ασκούνται κατά τη δηµοσίευση του νόµου (17.10.2015) από τις Υπηρεσίες ∆ηµοσιονοµικού Ελέγχου (Υ.∆.Ε.) του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. 2. Για την εφαρµογή της εν λόγω διάταξης εκδόθηκαν: ι) η αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κ.υ.α. (ΦΕΚ 1381/τ.Β/17.5.2016), µε την οποία ρυθµίστηκε η διαδικασία και εξειδικεύτηκαν οι µεταφερόµενες αρµοδιότητες από τις Υ.∆.Ε. στις οικονοµικές υπηρεσίες των φορέων, και ιι) η αριθ. 2/51290/0026/2.6.2016 (Α.∆.Α.: 9637Η-ΩΛΦ) εγκύκλιος, µε την οποία δόθηκαν οδηγίες στους φορείς για την τροποποίηση των οργανισµών τους, κατά τρόπο ώστε η νέα οργανωτική δοµή να διασφαλίζει και να εγγυάται την εφαρµογή των βασικών δηµοσιονοµικών αρχών, και επιπρόσθετα ζητήθηκαν προτάσεις τροποποίησης των οικείων οργανικών διατάξεων. 3. Κατόπιν της αποστολής των προτάσεων αυτών και προκειµένου να αποτυπωθούν ορθά στους οργανισµούς των περιφερειών και να κατανεµηθούν οι νέες αρµοδιότητες στις ∆ιευθύνσεις σύµφωνα µε τους ισχύοντες δηµοσιονοµικούς κανόνες, σας αποστέλλουµε ενδεικτικά πίνακα, όσον αφορά τη δοµή και τις αρµοδιότητες της ∆ιεύθυνσης Οικονοµικού, µε: ι) αλλαγή της διάρθρωσής της, ιι) ανακατανοµή των αρµοδιοτήτων στα επιµέρους Τµήµατα, ιιι) αλλαγή τίτλου του Τµήµατος Προϋπολογισµού και Λογιστικής ∆ιαχείρισης σε Τµήµα Προϋπολογισµού και ∆ηµοσιονοµικών Αναφορών µε κατανοµή των αντίστοιχων αρµοδιοτήτων και... 

πατήστε εδώ:
Αναδιοργάνωση των οικονοµικών υπηρεσιών των Περιφερειών

Αναδιοργάνωση των οικονοµικών υπηρεσιών των Αποκεντρωµένων ∆ιοικήσεων

ΘΕΜΑ: «Αναδιοργάνωση των οικονοµικών υπηρεσιών των Αποκεντρωµένων ∆ιοικήσεων»

 1. Με τις διατάξεις του άρθρου 69Γ του ν.4270/2014 (Α.143), όπως ισχύει, από 1.1.2017 οι προϊστάµενοι των Γενικών ∆ιευθύνσεων Εσωτερικής Λειτουργίας των Αποκεντρωµένων ∆ιοικήσεων (εξοµοιούµενοι µε τους Γενικούς ∆ιευθυντές Οικονοµικών Υπηρεσιών σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρ. 24 παρ. 3 του ανωτέρω νόµου) καθίστανται αποκλειστικά υπεύθυνοι για τις αρµοδιότητες που αφορούν στη δηµοσιονοµική διαχείριση τους φορέα τους και ασκούνται κατά τη δηµοσίευση του νόµου (17.10.2015) από τις Υπηρεσίες ∆ηµοσιονοµικού Ελέγχου (Υ∆Ε) του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. 2. Για την εφαρµογή της εν λόγω διάταξης εκδόθηκαν: ι) η αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κ.υ.α. (ΦΕΚ 1381/τ.Β/17.5.2016) µε την οποία ρυθµίστηκε η διαδικασία και εξειδικεύτηκαν οι µεταφερόµενες αρµοδιότητες από τις Υ∆Ε στις Γ∆ΟΥ και ιι) η αριθ. 2/51290/0026/2.6.2016 (Α.∆.Α.: 9637Η-ΩΛΦ) εγκύκλιος µε την οποία δόθηκαν οδηγίες στους φορείς για την τροποποίηση των Οργανισµών τους κατά τρόπο ώστε: η νέα οργανωτική δοµή να διασφαλίζει και να εγγυάται την εφαρµογή των βασικών δηµοσιονοµικών αρχών, οι µεταφερόµενες αρµοδιότητες να κατανεµηθούν στις υφιστάµενες δοµές, που ασκούν συναφείς αρµοδιότητες. 3. Ειδικότερα και αναφορικά µε την τροποποίηση των οργανισµών των Αποκεντρωµένων ∆ιοικήσεων σύµφωνα µε τα ανωτέρω, σας αποστέλλουµε πίνακα µε προτάσεις για τροποποίηση διατάξεων που αφορούν στα Τµήµατα Προϋπολογισµού & Εκκαθάρισης Αποδοχών της ∆ιεύθυνσης Οικονοµικού µε: α) ανακατανοµή και επικαιροποίηση των υφιστάµενων αρµοδιοτήτων, β) προσθήκη των µεταφερόµενων και γ) αλλαγή των τίτλων των Τµηµάτων...

πατήστε εδώ:
Αρμοδιότητες Αποκεντρωμένων Περιφερειών

...σχετικά με την ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες και παροχή οδηγιών..

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΘΕΜΑ: «Κοινοποίηση διατάξεων σχετικά με την ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες και παροχή οδηγιών»

 ΢ας κοινοποιούμε το υπ’ αριθ. 80/2016 πδ «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» (Α’ 145) που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 68 του ν.4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α’143), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 23 του άρθρου 10 του ν.4337/2015 (Α’129) και παρέχουμε κατωτέρω διευκρινίσεις και οδηγίες για την ορθή εφαρμογή του. Ι. Γενικά 1. ΢ημαντικό στάδιο στην εκτέλεση του προϋπολογισμού των Υορέων της Γενικής Κυβέρνησης είναι η διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων με την έκδοση των σχετικών αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης από τους αρμόδιους διατάκτες ή τα κατά νόμο εξουσιοδοτούμενα όργανα...

πατήστε εδώ για την συνέχεια:

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Π.Δ. 80/2016

Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Θέμα: Παροχή οδηγιών επί της αριθ. 2/16570/0026/13.5.2016 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός διαδικασίας και εξειδίκευση μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων από τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου/Ειδικό Λογιστήριο στις Οικονομικές Υπηρεσίες Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης»

(ΑΔΑ 6ΡΩ΢Η-ΞΝΛ, ΥΕΚ 1381/τ.Β’/17.5.2016).




Α. Γενικά

Με τις ρυθμίσεις του ν.4337/2015 (Α’ 129) ο οποίος δημοσιεύθηκε στις 17.10.2015, τροποποιήθηκαν άρθρα του ν.4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) – δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις» (Α’ 143), που αφορούν στο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου των δαπανών των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης.




Η μεταρρύθμιση που εισάγεται με τις διατάξεις αυτές συνίσταται σε σημαντική αναδιοργάνωση του δημοσιονομικού συστήματος, η οποία κινείται σε δύο άξονες:  Ανάληψη αποκλειστικών αρμοδιοτήτων και ευθύνης από τις Οικονομικές Τπηρεσίες των φορέων (Τπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες, Δήμο Αθηναίων και λοιπών φορέων) μέσω της μεταφοράς σε αυτούς των αρμοδιοτήτων των Τ.Δ.Ε./Ειδικό Λογιστήριο από την 1η.1.2017.




 Ανάδειξη του εποπτικού και ελεγκτικού ρόλου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους στην οικονομική διαχείριση των Υορέων της Γενικής Κυβέρνησης. Για την υλοποίηση της ανωτέρω μεταρρύθμισης κατά τρόπο αποτελεσματικό, εντός των χρονικών ορίων που θέτει ο νόμος, απαιτείται η ενεργός συμμετοχή των υφιστάμενων οικονομικών υπηρεσιών, ο συντονισμός των ενεργειών και η υλοποίηση σχεδίου δράσης που σχετίζεται με την επανεξέταση και προσαρμογή στις νέες ρυθμίσεις θεμάτων που μπορούν να ομαδοποιηθούν ως εξής: θέματα οργανωτικού χαρακτήρα, θέματα προσωπικού και θέματα πληροφορικής.

Για τα θέματα πληροφορικής θα δοθούν σχετικές οδηγίες από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπ. Οικονομικών. 

Β. Θέματα οργανωτικού χαρακτήρα 
I. Εξειδίκευση και κατανομή αρμοδιοτήτων 1. Οι αρμοδιότητες που μεταφέρονται από 1.1.2017 στις οικονομικές υπηρεσίες των φορέων αναλύονται και εξειδικεύονται στην εν θέματι κοινή απόφαση, η οποία σας κοινοποιήθηκε με το αριθ. 2/44078/0026/18.5.2016 έγγραφό μας, ως εξής: 
α. Αρμοδιότητες Ελέγχου, Εκκαθάρισης και Έκδοσης Εντολής Πληρωμής Δαπανών. 
αα. Ο έλεγχος νομιμότητας και κανονικότητας, καθώς και η εκκαθάριση των δαπανών του οικείου φορέα, με βάση τα νόμιμα δικαιολογητικά αυτών. 
ββ. Η έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών του οικείου φορέα, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο. 
γγ. Η σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας της δαπάνης και η υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση ΢υντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ.Κράτους), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του ν. 4270/2014.
 δδ. Η τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής. 
εε. Η έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και η έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται.

πατήστε εδώ και διαβάστε όλη την εγκύκλιο:

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Ι.Κ.Α

Καλωσορίσατε στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Βεβαίωση Συντάξεων (Για Φορολογική Χρήση)».
Μέσω της υπηρεσίας αυτής, έχετε τη δυνατότητα πληκτρολογώντας τα απαιτούμενα ασφαλιστικά σας στοιχεία να εκδόσετε τη «Βεβαίωση Συντάξεων Για Φορολογική Χρήση». Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες των συνταξιούχων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΕΤΕΑ(τ.ΕΤΕΑΜ) και του ενταχθέντος κλάδου σύνταξης τ.ΤΑΠ-ΟΤΕ (δηλαδή τα τέσσερα πρώτα ψηφία του Α.Μ. ΔΙΑΣ ειναι 0150, 0151 και 0416 αντίστοιχα).

Πληροφορίες/Οδηγίες
Βλέπε εδώ δείγμα ενημερωτικού σημειώματος
Κάτοικος
Α.Μ. (γράμματα & νούμερα)
Α.Μ. ΔΙΑΣ (χωρίς κενά)
A.M.K.A.
Α.Φ.Μ.
Έτος
Κωδικός Οπτικής Επιβεβαίωσης

Ανανέωση
Εισάγετε εδώ τον Κωδικό Οπτικής Επιβεβαίωσης
όπως εμφανίζεται αριστερά


Καθαρισμός